Dag 3 - Seattle op dinsdag

22 mei 2018 - Seattle, Washington, Verenigde Staten

Dinsdag, 23 mei 2018.

Om 06.00 uur wakker en het nog in mijn bed achter de gordijntjes uitgehouden tot 07.00 uur. Dan eruit en ontbijten, was lekker rustig in de ontbijtzaal...…. Ze hebben fruit en brood met jam of pindakaas en melk met allerlei soorten cereals. Verder kun je in de keuken zelf iets met eieren doen, bakken, koken, omelet, er stond gewoon een grote bak met verse eieren en ontzettend veel pannetjes enz. Ik heb het maar op toast met jam, fruit, kofffie en jus d' orange gehouden. Daarna met nog een kop koffie van het internet gebruik gemaakt en een aantal zaken op mijn IPad en IPhone offline beschikbaar gezet. Zo kan ik namelijk ook later op de dag zonder internet geocaches bekijken als ik er met de GPS niet goed uitkom.

Planning voor vandaag is voornamelijk geocachen in Fremont, een stadswijk aan de andere kant van het water. Daar ligt ook het hoofdgebouw van Geocachen en daar heb ik een bezoek/rondleiding geboekt. Verder wil ik in die wijk Fremont een ronde van 10 geocaches doen, die allen een bezienswaardigheid van die wijk tonen. Dat is goed gelukt en was dagvullend. Veel lopen, maar vanwege de afwisselde bezienswaardigheden was dat goed te doen. Bovendien was het nog steeds stralend mooi weer en niet zoals je zou verwachten van Seattle regen-regen-regen !!

Het geocachen brengt je vaak op plekken waar je anders misschien niet zou komen. Vandaag bracht het me bij:

1 - Het hoofdkantoor van Geocachen waar ik een paar interessante video's heb gezien over ontstaan en verloop van geocachen in de loop der jaren. Interessant en natuurlijk een memorabel moment voor een geocacher. Ben op de foto gezet en in het archief vereeuwigd :)
2. - Een lieve troll onder een brug
3. - Een space shuttle
4. - Lenin
5. -Ouderwets telefoonhokje
6. -Onder de beroemde Aurora bridge
7. -Prachtig uitzicht op de waters Fremont Cut en Lake Washington
8. -Mooi klein kerkachtig gebouwtje met daarin prachtige bibliotheek (veel hout)
9. -Ouderwetse brievenbus
10.-Stoelenboom (yep, een boom met stoelen erin)

Einde van de dag moe en tevreden weer naar hostel, eten (magnetron maaltijd, makkelijk en best lekker) en dan mijn geocaches op het internet invoeren en  om uur of 10.00 lekker naar bed.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jo:
    28 mei 2018
    Ik heb al bij een aantal foto's gereageerd , dat Google-kantoor is dat een van de hoofdkantoor van Google ?
    En inderdaad het weer ziet er goed uit .