Dag 21 - van Missoula naar Spokane

10 juni 2018 - Spokane, Washington, Verenigde Staten

Redelijk fit wakker geworden na toch wel een onrustige nacht met veel badkamer toestanden. Ben blij dat ik de beslissing heb genomen om wat rustdagen in te lassen. Eigenlijk heb ik bijna alle geplande bezienswaardigheden gezien en wil ik alleen nog maar genieten van de mooie natuur en nog wat geocachen in deze laatste 1,5 week. Dit motel biedt muffins en koffie voor ontbijt en daar maak ik uiteraard gebruik van. Best lekker, chocolade en vanille muffins en ook best lekkere koffie. Ik hoef pas om 11.00 uur uit het motel weg te zijn en doe dus kalm aan. Wakker geworden om 08.00, ontbeten, terug naar bed en om 10.00 uur weer opstan en opruimen en dan pas op weg.

De weg naar Spokane gaat via de I90 dwars door twee nationale bossen, het Saint Joe en het Coeur d’Alene National Forest, best een mooi landschap, erg groen en sappig en ook heel erg heuvelachtig of eigenlijk bergachtig. Ik ga vanuit Missoula, dat is nog Montana de grens over en stukje door Idaho en dan weer de grens over naar Wastinghton, dus 3 staten vandaag !

Onderweg op rest area soms een geocache opgezocht, niks bijzonders mar het maakt wel dat je even wat anders te doen hebt als zitten in de auto. Bijna hele weg cruise control en het is een automaat, dus alles wat je hoeft te doen is beetje wakker blijven en af en toe beetje aan het stuur draaien…..

Vandaag geen foto’s gemaakt.

Het motel heb ik uitgezocht op ervaring uit het verleden, het is van een keten waar ik vaker gelogeerd heb en tot nu goed bevallen. Microwave en ijskast op de kamer, ontbijt (rubberen pannekoekjes machine, maar met stroop waarschijnlijk wel weer goed te eten) en een buiten zzwembad met een tuin en zitjes erbij. Prima plek om drie nachten en twee volle dagen te vertoeven.

1. Jo:
    13 juni 2018
    Klinkt goed , ook weer hersteld van het je niet lekker voelen , zo te lezen is alles weer ok
    De natuur waarin je verkeert is zo geweldig , dat je niet echt toekomt aan het maken van foto's , dus echt genieten.