Welkom op mijn reisblog!

12 mei 2018 - Sittard-Geleen, Nederland

Vorig jaar is mijn droomwens in vervulling gegaan en ben ik een maand op roadtrip in West-USA geweest. Hoofddoel was de Sequoia bomen in het echt te bewonderen en veel Parken te bezoeken. Zoals te lezen op mijn reislog van vorig jaar (zie voor reislog 2017 http://mariannev.reislogger.nl/)  is dat toen prima gelukt en ik heb nergens problemen ondervonden. Daarom dit jaar op herhaling. Herhaling in die zin dat ik een vliegticket geboekt heb, auto gehuurd en gewoon ga..... Ik ga weer proberen zoveel mogelijk goedkope slaapplekken in motels of hostels te boeken en slaap ook paar keer bij de parken in mijn eigen tentje. Net als vorig jaar sluit ik een overnachting op een Walmarkt parking niet uit.....

Yellowstone National Park is dit jaar mijn hoofddoel, daarnaast wil ik tijdens de reis (ik ben een enthousiaste geocacher) een paar beroemde/beruchte geocaches opzoeken. Start van de reis is daarom in Seattle, de hometown voor geocaching, en van daar uit eerst een uitstapje naar Canada, dan terug via Seattle onderlangs richting Yellowstone en bovenlangs terug naar Seattle. Vertrek 20 mei 2018, terug in Nederland 21 juni 2018.